Αναγνώστες

Σάββατο 8 Αυγούστου 2009

...carry each other...

Άκουγα ένα αγγλικό τραγούδι στο ραδιόφωνο. Δεν ξέρω ποιος το τραγουδούσε. Δεν είμαι καθόλου καλή σ' αυτά. Επίσης δεν καταλάβαινα όλους τους στίχους γιατί και τα αγγλικά μου είναι λίγα. Μου έκανε όμως πολλή εντύπωση το ρεφραίν: "carry each other". Ο ένας να κουβαλάει τον άλλον. Μάλλον θα μιλάει για ένα ζευγάρι. Μου άρεσε πάρα πολύ σαν σύνθημα ζωής. Με αφορμή αυτό το τραγούδι αφιερώνω τις παρακάτω σκέψεις στο σύζυγό μου που ...κουράστηκε να με κουβαλάει:

Κουβαλώ εσένα που είσαι θυμώδης και δύστροπος,
που είσαι σχολαστικός και γκρινιάρης.
Κουβαλάς εμένα που είμαι αναβλητική,
που είμαι ακατάστατη και αμφιθυμική.
Κουβαλάμε μαζί ένα φορτίο που το φτιάχνουμε οι δυο μας,
που το βαραίνουν οι αδυναμίες μας.
Θέλουμε να το ξεφορτωθούμε γιατί λυγίσαμε από το βάρος.
Αν το θελήσουμε, είναι απλό: Χωρίζουμε.
Μα δεν το θέλουμε. Δώσαμε υπόσχεση στο Θεό και την τηρούμε...
Σε παρακαλώ λοιπόν, κουβάλα με, μα μη βαρυγκομάς.
Κι εγώ υπόσχομαι να κουβαλώ αδιαμαρτύρητα εσένα.
Μες στον ιδρώτα και την κούρασή μας
παρηγοριά ας είναι τα λόγια της Γραφής:
"Αλλήλων τα βάρη βαστάζετε και ούτως αναπληρώσατε τον νόμον του Θεού"
Αυτό το φορτίο θα μας δικαιώσει...

3 σχόλια:

diakonia agapis είπε...

" Ώμο τον ώμο οι δυό μαζί ν΄αντέχουμε το βάρος απο τα μελλούμενα"
(Οδυσσέας Ελύτης)
Επίσης μια εικόνα που μπορεί να βοηθήσει, είναι η εικόνα του "ζευγαριού" μιας άλλης εποχής, όπου καλιεργούσαν τον αγρό ενα άλλο ζευγάρι (ζεύγος βοών) Τόσο στη συμβολική της όσο και στην πραγματική της υπόσταση η εικόνα του "ζευγαριού" μας βοηθά να δούμε το βάθος αυτό της συ-ζυγίας.
Έτσι λοιπόν "εν τη υπομονή υμών κτήσασθε τας ψυχάς υμών"!!! Καλή λοιπόν υπομονή και στους δυό σας!!!
πάτερ Ανδρέας

deltos είπε...

Πριν από πολλά χρόνια, σε ένα γάμο, ζητήθηκε από τον μακαριστό Νίκο-Γαβριήλ Πεντζίκη να πει μια ευχή στους νεονύμφους. "Σας εύχομαι", είπε, "να ανεχθείτε ο ένας τον άλλο μέχρι το τέλος της ζωής σας". Σας στέλνω κι εγώ, με πολλή αγάπη, την ίδια ευχή!

Λήμνος είπε...

Ευχαριστώ τη Διακονία Αγάπης και τη Δέλτο. Πολύτιμες οι ευχές σας.