Αναγνώστες

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Πριν με κρίνεις...

Διάβασα ένα πολύ σοφό motto σ' ένα πολύ χαριτωμένο ιστολόγιο που παρακολουθώ,
το "Ένα κάθε μέρα": (http://enakathemera.blogspot.gr/) 

Πριν κρίνεις τη ζωή μου,
το παρελθόν μου,
το χαρακτήρα μου,
περπάτησε με "τα παπούτσια μου",
πέρνα από το "μονοπάτι που ταξίδεψα",
ζήσε με "την ψυχή μου, τις αμφιβολίες,
τους φόβους, τον  πόνο και το γέλιο μου"...
Όταν κι εφόσον ζήσεις τη ζωή μου,
τότε θα σου δώσω το δικαίωμα να με κρίνεις...!

 Eίναι από τις πιο ακριβές αλήθειες και συνάδει απόλυτα με τη χριστιανική πεποίθηση ότι ό μόνος δίκαιος Κριτής είναι ο Θεός, όχι τόσο ή μόνο γιατί δεν ξεφεύγει τίποτα άστοχο και αμαρτωλό δικό μας από την πανγνωσία Του, αλλά γιατί Αυτός θα δικαιώσει τον καθένα μας, επειδή ακριβώς ξέρει τη ζωή μας, τα "παπούτσια που φορούσαμε", το "μονοπάτι που ταξιδέψαμε", την "ψυχή που κουβαλούσαμε", τους φόβους, τους πόνους, τις αδυναμίες μας, το κάθε λεπτό του αγώνα και της αγωνίας μας σ' αυτή τη ζωή.


2 σχόλια:

Ωραιοζήλη! είπε...

Χαίρομαι που σου άρεσε!
Καλή σου μέρα!

Λήμνος είπε...

Όχι απλώς μου άρεσε, με εκφράζει απόλυτα!
Καλή σου μέρα!
Πάντα κάτι ωραίο έχεις να μας προσφέρεις!