Αναγνώστες

Δευτέρα 6 Μαΐου 2013

Η γλυκύτατη φωνή


Ω θεία, ω γλυκύτατη φωνή του Αναστημένου Ιησού!

Υπόσχεση ζωής κι ελπίδας για μας τους επιλήσμονες θνητούς:
"Θα ‘μαι μαζί σας, ως το τέρμα των αιώνων!
Θα ‘μαι μαζί σας σταυρωθείς και αναστάς!
Θα ‘μαι μαζί σας πάντοτε και πιο πολύ στη θλίψη.
Τα δάκρυα ας στερέψουν. Ο πόνος ας γλυκάνει πια.
Να, ο άδειος τάφος, ο κενός, τόσο κοντά στο Γολγοθά!
Πατήθηκε ο θάνατος! Τώρα ζωή και φως κι ανέσπερη χαρά!"


Πάλι η γλυκύτατη φωνή. Πάλι έναν-έναν μας καλεί:
"Έλα, παιδί μου, πονεμένο,
του σώματος και της ψυχής τ’ ασήκωτά σου βάρη
σ’ αυτά τα χέρια απόθεσ’ τα.
Δες τα σημάδια απ’ τα καρφιά. Για σένα πόνεσα.
Μα τώρα είν’ Ανάσταση! Έλα, παιδί μου, πρόστρεξε!"


"Γλυκύτατε, Ιησού, ελέησον!
Συγχώρεσέ μου τη βραδύτητα, την απιστία, 
το δισταγμό και την αχαριστία.
Μαζί Σου ανάστησε κι εμένα, Κύριε!
Εσύ, ο Μόνος που μου δώρισες Ζωή,
Χριστέ, το Πάσχα το Καινόν!"

"Χριστός Ανέστη!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: