Αναγνώστες

Παρασκευή 7 Μαΐου 2021

IQ λίγο πάνω από το 0!!!

Τρεις σκηνές-γεγονότα που προκαλούν απογοήτευση:
Πρώτη σκηνή 
Συζήτηση στη Λαϊκή μεταξύ της μανάβισσας και μιας πελάτισσας:
Πελ.: Έκλεισα ραντεβού για την πρώτη δόση του εμβολίου.
Μαν.: Για μένα, γνώμη μου, μην το κάνεις ακόμα. Άσε να φτάσουμε στον Σεπτέμβριο και βλέπουμε. Εγώ δεν το έχω καθόλου στο νου μου.
Πελ.: Έτσι λες, ε;
*Όσο να πεις είναι βαρύνουσα η γνώμη της μανάβισσας!

Δεύτερη σκηνή
Σε τηλεφωνική συζήτηση μεταξύ των άλλων λέγεται και το αμίμητο:
"Εγώ, να σου πω, ακούω τους ταξιτζήδες. Αυτοί όλη τη μερα μιλούν με πολύ κόσμο. Κάτι ξέρουν!!!"
*Όσο να πεις, κάτι παραπάνω ξέρει ο ταξιτζής!

Τρίτη σκηνή-μαρτυρία
"Το self test" δεν το κάνω στη μύτη. Φτύνω λίγο σάλιο και φυσικά βγαίνει αρνητικό! Και το δηλώνω αρνητικό. Έτσι κάνουν όλοι στη δουλειά!"

Έτσι μπράβο! Με τέτοια μυαλά θα πάμε πολύ μπροστά!
Όταν μας ξανακλείσει μέσα ο ιός όμως, μην μιλήσει κανείς! Προσωπική ευθύνη ανύπαρκτη, μόνο απαιτήσεις από το κράτος που πρέπει με μαγικά κόλπα να εξαφανίσει την πανδημία, ενώ εμείς θα σφυρίζουμε αδιάφορα και κυριολεκτικά θα κάνουμε ότι μας φαίνεται βολικό και ταιριαστό στην ανύπαρκτη νοημοσύνη μας!



Δεν υπάρχουν σχόλια: