Αναγνώστες

Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

Παιδίων Ζωγραφείον

Αν η έκθεση των έργων των ενηλίκων και των μεγαλύτερων παιδιών μας 
ήταν πραγματικά αξιόλογη και ενδιαφέρουσα, 
(μπορείτε  εδώ να την επισκεφθείτε)
για τα έργα των μικρότερων παιδιών μας, από 4,5 μέχρι 12 ετών, 
τα λόγια αποδεικνύονται φτωχά!
Τα απολαύσαμε εκτεθειμένα στον φιλόξενο χώρο του ενοριακού κέντρου του Τιμίου Σταυρού Γαλήνης όπου και δουλεύαμε όλη τη χρονιά.
Μπράβο, παιδιά μας! 
Για μια ακόμη φορά αποδεικνύετε πως έχετε έμπνευση, ταλέντο, υπομονή 
και με τα πινέλα και τα χρώματα
φτιάχνετε τον δικό σας πανέμορφο κόσμο!
Καλό καλοκαίρι!
Καλή αντάμωση τον Σεπτέμβριο με πολλή όρεξη και φρέσκες ιδέες!!!


Πιρουέτες κι αερόστατα σε μια μαγευτική δύση!


Έμπνευση από τη μουσική
κι ένας πίνακας που ακτινοβολεί αγάπη!


Αγαπώ τα πουλιά, τα παιδιά και τα λουλούδια!


Παραμυθένιος κόσμος! 



Κάθε ζωγραφιά μια ιστορία,
κάθε ζωγραφιά, ένα άνοιγμα της παιδικής ψυχής!




"Εγώ οδηγάω αυτό το φοβερό μηχάνημα!!!"


Γαλήνιες αδελφικές στιγμές!



Θαλασσογραφίες!


Αυτό το δέντρο το τόσο ξεχωριστό!!!


Αυτή η κούνια λίκνισε τα παιδικά μου όνειρα!


Η έγνοια μου: Να μη βραχεί το κουνελάκι μου!!!!


Μαργαρίτα μου μικρή, συ του κήπου μου στολή!


Ακόμη και το θρυλικό Volkswagen απαθανατίστηκε!


Της άνοιξης αρώματα και χρώματα!


Θα γεμίσω τη ζωή μου αστέρια και φως!


Απίθανη χρωματική αντίθεση
αναδεικνύει ένα γλυκύτατο πρόσωπο!


Ολοζώντανο!!!!


Τσάι και ...πολλή μελέτη!


Πανοραμικές!



Η υπομονετική και χαμογελαστή δασκάλα μας, η κ.Μαρία μας!
Έχουμε και την κ.Κική, αλλά ξέφυγε τη φωτογράφηση!


Ο ιερός ναός του Τιμίου Σταυρού Γαλήνης,
η κατακόμβη του είναι μια ζωντανή κυψέλη,
όπου φιλοξενούνται άπειρες δραστηριότητες για παιδιά, 
νέους και ενηλίκους!!!
Μια ανοιχτή αγκαλιά, μια πρόσκληση δημιουργίας για όλους!


































Δεν υπάρχουν σχόλια: